본문 바로가기

노래가사 (팝송)

Mother OF Mine (나의 어머니) - Hayley Westenra (헤일리 웨스튼라)

Mother OF Mine (나의 어머니) < 노래가사 + 한국어 >

- Hayley Westenra (헤일리 웨스튼라)

 

 

Mother of mine you gave to me / All of my life to do as I please

I owe everything I have to you / Mother sweet Mother of mine, Mother of mine

 

When I was young / You showed me the right way / Things should be done

 

without your love, / where where I be / Mother sweet Mother of mine

Mother, you gave me happiness, / Much more than words can say,

I pray to the Lord that He may Bless you / every night and everyday

 

Mother of mine / now I am grown, / And I can walk straight all on my own

I'd like to give you what you gave to me.
 
Mother sweet Mother of mine / Mother sweet Mother of mine

 


  


 

 

 

(내) 어머니, 당신은

내가 하고싶은대로 할 수있는 삶을 주셨습니다.

 

나는 당신께 은혜를 입었습니다.

다정한 내 어머니.

 

어렸을때 당신은

올바른 길을 안내해주셨습니다.

 

당신의 사랑없이

내가 어떻게 있을 수 있었을까요?

다정한 내 어머니

 

어머니, 당신은 내게 행복을 주셨습니다.

말로는 표현할 수 없는 그런 행복을.

 

나는 매일 신께 기도드립니다.

당신을 축복해달라고.

 

(내) 어머니

저도 이제 어른이 되었고

바른 길로 갈 수 있게 되었답니다.

 

당신께서 제게 주신 것처럼

저도 당신께 드리고 싶어요

 

다정한 (내) 어머니.

다정한 내 어머니여.

 


 

mother of mine - jimmy  osmond (지미 오스몬드) - 원곡

반응형